Debatten

Retningslinier Vi er glade for, du har noget på hjerte, og vi vil meget gerne læse dine debatindlæg og kommentarer. Husk blot, debatten på altfordamerne.dk skal foregå i ordentlig tone. Vi forbeholder os retten til at slette al indhold, der indeholder reklamebudskaber eller krænker ophavsrettigheder og
ikke overholder vores retningslinjer for debatten.
» Er du i tvivl, så læs retningslinjerne her

Oplever du problemer med at logge ind? Så skriv til os på web@altfordamerne.dk

Husk du kan bruge dit log in fra det gamle 'Second hand', til at logge dig ind i debatten!

Vær med i debatten!

Ny bruger?

Start en debat

Opret debatemne
Debatten Mode & Skønhed

Tatovering på latin?

sofieoo|

25. juli - 2010, Klokken 20:01

Hej alle sammen (:

Jeg vil super gerne have en tatovering, men jeg har et par spørgsmål. 

1) Der skal stå "kun døden varer evigt", men det skal værel på latin! Nogen der har forstand på, om dette er rigtigt oversat? "Tantum letum ero semper". 

2) Hvor på kroppen ville i vælge at placere så lang en sætning, så det stadig er feminint? Har overvejet lænden, men er meget i tvivl.

Knus Sofie (:

Anmeld indlæg
michelle_bach|

31. august - 2010, Klokken 10:37

Hej alle sammen (:

Jeg vil super gerne have en tatovering, men jeg har et par spørgsmål. 

1) Der skal stå "kun døden varer evigt", men det skal værel på latin! Nogen der har forstand på, om dette er rigtigt oversat? "Tantum letum ero semper". 

2) Hvor på kroppen ville i vælge at placere så lang en sætning, så det stadig er feminint? Har overvejet lænden, men er meget i tvivl.

Knus Sofie (:

Hej Sofie, Nu ved jeg ikke om jeg er for sent ude, men jeg tror måske, at ordstillingen er forkert. Nu er det mange år siden jeg havde latin i 1.G, så tag ikke mine ord for gode varer. Du kan evt. google dig frem til nogle personer med gode latinkundskaber, og så sende dem en mail. Ang. placering, så er jeg personligt ikke så vild med tattoos på lænden - hvad med håndleddet, indersiden af underarmen, bag øret, nakken (lige under hårgrænsen), øverst på ryggen - bare nogle forslag :) Held og lykke med projektet!

Anmeld indlæg

Skriv indlæg

Tilføj evt. billeder til indlæg (max 4 MB pr. billede)

Send

Næste afstemning

Kunne du finde på at få lavet plastikkirurgi?

Stem

...artikler, tips, konkurrencer og spændende tilbud direkte i din E-mail inbox!

Tilmeld

ALT for damerne on Facebook