EmediateAd
annonce
Lider du af PCO?

Majbritt L. Engell er en af forfatterne til en bog om at komme PCO til livs med den rette kost. Foto: Claus Boesen

Læs også
De fantastiske 5

1. Spis fedt og proteiner til alle måltider.

2. Spis de langsomme kulhydrater (dog maks. op til en tredjedel af din kost)

3. Spis maks. 1 stk. frugt om dagen.

4. Erstat sukker, honning og sirup med sødestoffer.

5. Erstat hvede, spelt, havre, durum m.v. med rugmel og nøddemel.

Søg i emner

PCO kost

Lider du af PCO?

Af: Mille Collin Flaherty, 06. november 2012

Uren hud, for meget fedt på maven, uhæmmet sukkertrang og manglende frugtbarhed – lyder det bekendt, kan det være, at du lider af PCO. Det gør hver femte af os danske kvinder og mange af os uden at vide det. I den nye bog "Spis dig i balance" sætter to eksperter tilstanden under lup. Her får du deres guide til et sundere liv uden de ærgerlige symptomer på PCO.

 
Læs flere artikler om sundhed
Læs også
Kommentar
Slå op Vis også på facebook
Annonce
Annonce

Sidste nyt

Blogsundhed
Sådan undgår du overbelastning af kroppen
Af Makis V. K. Knaake (foto: Alamy)

Sådan undgår du overbelastning af kroppen

Læs sundhedsbloggen

Mest læste

Annonce
Annonce
Afstemning

Hvilken type mad spiser du typisk, når du lige er kommet hjem fra en løbetur?

Stem
Annonce